  • Data: 2024-08-09 23:00:00
    Temat: Re: Jaworek
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A Chińskiego? Bo Ukraińcy mówią po Ukraińsku.

    Albo po rosyjsku, albo po polsku z akcentem.

    > Spokojnie po polsku się
    > dogadasz, jak ze Słowakiem.

    Nie wątpę. Pytanie czy się dogadasz z drugim polakiem po słowacku:P

    > Na dzień dzisiejszy, w Polsce legalnie pracuje około 1,5 miliona
    > obywateli Ukrainy. Liczba ta obejmuje zarówno osoby, które przybyły do
    > Polski po rozpoczęciu konfliktu zbrojnego w Ukrainie, jak i te, które
    > już wcześniej przebywały w Polsce. Nie mamy ich ewidencji z Ukrainy.

    I uważasz, że przeciętny chłopek roztropek, będący numerem jeden na
    liście poszukiwanych, ktorego odcisk raczej są w bazie jest na tyle
    cwany że pójdzie do urzędu i ot tak załatwi sobie papiery na denisa?

    > Mógł nie skojarzyć. A jak powiedział, ze komornik za nim chodzi i nie
    > chce legalnie pracować, to nikt się specjalnie nie zastanawia w wielu
    > firmach.

    No to piszę, że na legalu to raczej nie bo by wyszło gdzieś w zusie że
    taki pesel nie istnieje.

    > Nie ma takich "lampek".

    To trochę słabo...

    --