  • Data: 2009-07-17 13:17:04
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: Michał <r...@x...cy> szukaj wiadomości tego autora

    KRZYZAK pisze:
    > Ale Ty nie pisales o gospodarce, tylko ze prywatny wlasciciel _zawsze_
    > lepiej zarzadza przedsiebiorstwem.
    > Moglbym podac dziesiatki przykladow przedsebiorstw, ktore po przejsciu
    > w rece prywatne zbankrutowaly, ale mi sie nie chce.

    Tylko w ten sposób można spór rozstrzygnąć. Gospodarka jako wypadkowa
    działania przedsiębiorców daje nam odpowiedź na nasz spór.

    Nie przeczę, że istnieją przedsiębiorstwa (przedsiębiorcy, jeśli już
    jesteśmy na pl.soc.prawo) wyjątkowo dobrze zarządzane pomimo państwowej
    własności, ale są to raczej wyjątki.

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl/