  • Data: 2009-07-17 13:07:05
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał <r...@x...cy> pisze:

    > W bieżących relacjach dziwnie pomijane są:
    > - była noc;
    > - policjanci byli nieumundurowani;
    > - byli w cywilnych samochodach;
    > - policjanci w sposób widoczny śledzili chłopaków (m.in dwukrotnie
    > dojeżdzając na skrzyżowaniui przyglądając się im; co poważnie mogło
    > wystraszyć chłopaków i sprowokować do nierozważnego działania
    > - _na akcję kowboje zabrali cywila_, afair szwagra jednego z policjantów
    >
    > Wyrok podobny jak w przypadku zastrzelenia motocyklisty pod Lublinem -
    > majstersztyk spychania odpowiedzialności. Wina niby była (bo trupa
> [...]

    Z tego co pamiętam z tego okresu *wtedy* myślałem że Poznan 2004 był
    prostą konsekwencją tego że Premier Miller dał publicznie Policjantom w
    Warszawie nagrody za "zastrzelenie (rozstrzelanie) bandziora" w
    samochodzie na ulicy a policjanci z Poznania też chcieli zasłużyć na
    wysokie nagrody.

    Wcześniej minister dał innym policjantom nagrody za złapanie takich
    "zabójców studenta" których sąd uniewinnił.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Wystarczy promyk nadziei, aby otwarło się niebo.