    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Date: Wed, 24 Nov 2004 13:28:15 +0100
    <cnposk$2cu$1@nemesis.news.tpi.pl> <cnq1mi$bue$1@inews.gazeta.pl>
    <cnq681$ekf$1@atlantis.news.tpi.pl> <cnqfb9$ha0$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <cnqgnc$qpj$1@nemesis.news.tpi.pl> <cnqgo4$g3o$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <cnqiuk$22t$1@atlantis.news.tpi.pl> <cnqkgq$j2a$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <cnqkkv$d5q$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <M...@n...tpi.pl>
    <cnqt3q$6re$1@nemesis.news.tpi.pl> <o...@k...it-net.pl>
    <cntusm$bbi$1@atlantis.news.tpi.pl> <o...@k...it-net.pl>
    <cnvgoo$qvl$1@inews.gazeta.pl> <o...@k...it-net.pl>
    <cnvq24$fnq$2@inews.gazeta.pl> <o...@k...it-net.pl>

    > Nie wydaję, i nigdy tak nie twierdziłem.

    wiele razy dal Pan wyraznie to do zrozumienia

    > Łatwo powiedzieć, w opony strzelić.

    > Normalnie. W maskę na wysokości osłonu chłodnicy. Większośc samochodów
    ma
    > silnik z przodu.

    i tu Pan sobie sam zaprzeczyl , skoro tak latwo trafic, w maske na
    wysokosci chlodnicy
    to chyba w ktoras z opon na wysokosci 20 cm jest laywoej nie uwaza Pan?
    Tym berdziej ze mozna strezalc
    "bez ograniczen" bo co najwyzej jezdnie sie pokaleczy a nie zabije kilka
    osob.

    > A pociski, które nie trafiły w opony pewnie rozpłynęłyby się w
    powietrzu?
    > O nie, poleciałyby dalej i po odbiciu się od asfaltu trafiły w coś lub
    > kogoś

    a te ktore przejda przez szyby? HELLO!?!

    o ile mi wiadomo to pociski sie nie odbijaja nie n atyle by moc kogos
    jeszcze zabic.
    (discovery Science sie klania)
    A tym bardziej nie od asfaltu, ktory jest nieco miekki.

    > Mogę prosić o namiar do opisu owej akcji?

    jak znajde gazetke to podam. W dzienniku baltyckim zdaje sie. Wiec pewnie
    dotyczylo trojmiasta.
    Pan sobie poszuka na jakims portalu, powinno byc. Samochod uderzyl w
    radiowoz , w policjanta,
    i jakos potrafili prawoidlowo sie zachowac.

    > Z całym szacunkiem siedzenia to znacznie większy cel niż opony.

    z calym szacunkiem, ale nie widze problemu z obnizeniem pistoletu,
    zwlaszcza jak samochod mija policje.

    > A pan potrafi trafić celując z ręki w oponę jadacego samochodu?

    Daj mi Pan pistolet to w ciagu godziny sie naucze. I jestem przekonany ze
    setki policjantow tez by tak uczynilo jak
    by Ci ktorzy zawinili dostali po kilka lat.

    P.