  • Data: 2004-11-23 10:23:54
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 23 Nov 2004 01:12:01 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opshu59ojjmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    >
    > Dopóki nie naucz? si? ni? pos?ugiwa? w uzasadnionych przypadkach to nie.

    Co w takim razie policja powinna była zrobić w sytuacji gdy wezwano ją do
    poskromienia agresywnego tłumu rzucającego płytami chodnikowymi?

    > Czyli podczas dzia?a? SWAT mog? gin?? wed?ug pana niewinne dzieci?

    Czy pan umie czytać ze zrozumieniem panie doktorze?
    Celem działań SWAT jest likwiadcja zagrozenia jakie niosią uzbrojeni
    przestępcy. To wymaga działania szybkiego, z zaskoczenia. Z takim
    działaniem wiąże się ryzyko. No ale skoro pan uwaza, że lepiej pozwolić
    bandycie zabić trzech niewinnych ludzi niż żeby policja zabiła jedno
    niewinne dziecko to nie potrafię dyskutowac z taką argumentacją.

    > Je?eli s? pewni, ?e tam jest tylko dwóch bandytów i nie ma dzieci to
    > niech wezm? bro? maszynow?, bo z g?adkolufowej pukawki jednostrza?owej i
    > tak z
    > nimi sobie nie poradz?.

    Oj, doktorku, w takich sytuacjach wchodzą oddziały SWAT, które mają
    etatowo na uzbrojeniu pistolety maszynowe i ich uzywają.

    Ale nie o to pytałem. Pisał pan doktorku, że jak policja nie potrafi
    otworzyć drzwi bez uzywania broni gładkolufowej to niech zadzwoni do
    strazy pożarnej. Czy może pan powiedzieć jaki sposób zastosowałaby straż
    pożarna?

    > Jak na razie pan si? kompromituje popieraj?c morderstwo równe temu na
    > placu Tien An Men podczas zamieszek studenckich.

    Najpierw Popiełuszko, a teraz chińscy studenci. Czyżby kończyły sie panu
    argumenty, panie doktorze i zaczyna się pan zastawiać ofiarami?

    > W?a?nie widzieli?my przyk?ad. Przebita budka z goframi i zamordowana
    > niewinna dziewczyna. Kompromitacja gestapo pana boli panie Adolfie.

    Mniejsze zagrożenie to nie to samo co brak zagrożenia. Jak pan zrobił ten
    doktorat skoro nie rozumie pan prostego tekstu pisanego? Gdyby strzelali z
    kałasznikowa (a taką broń pan gorąco promuje do użycia w policji, czyz
    nie) pocisk przebiłby budkę, dziewczynę i trzech ludzi, którzy stali dalej.

    A co do Adolfa, to mojego drugiego imienia uzywają tylko koledzy. A pan
    się do nich doktorze nie zalicza, i mam nadzieje, że tak pozostanie.

    > Równ? pa?skiej w sprawie ranienia i pomordowania niewinnej m?odzie?y.

    Nigdy nie negowałem faktu, ze śmierć tej dziewczyny była tragicznym
    wypadkiem. To pan bezpodstawni nazywa to zdarzenie morderstwem, obnazając
    ptrzy okazji swoją całkowita ignorancję w dziedzinie broni i uzbrojenia i
    ślepotę na fakty. Strzelanie w wojsku z kałasza to nie wszystko panie
    doktorze.

    --
    Falkenstein
    skazania.