  • Data: 2004-11-23 11:17:45
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 23 Nov 2004 11:57:26 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opshwyzcrrmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    >
    > Co ich pan tak t?umaczy? Kto? z pana rodziny tam strzela?? Ci w Chinach
    > te? t?umaczyli si?, ?e m?odzie? sta?a si? agresywna i musieli
    > interweniowa?
    > omy?kowo u?ywaj?c amunicji ostrej. Stara nawijka panie magistrze.

    Proszę o podanie żródła tej inforamcji. Wie pan panie dzoktorze, żródło to
    taka książka an którą powołuje się jak przytacza się czyjeś twierdzenia w
    swojej pracy naukowej.
    {wyjaśniam bo odnoszę wrażenie, że ma pan problemy z rozumieniem tekstu
    pisanego]

    > Gdyby nie by?o w magazynach amunicji ostrej do broni g?adkolufowej, to
    > nie by?oby
    > ofiar. ?eby przynajmniej ta amunicja znacznie si? ró?ni?a.

    Gdyby chuligani nie wtargneli na juwenalnia nie byłoby potrzeby wzywac
    policji. Gdybanie nigdzie nas nie zaprowadzi. Natomiast feralną amunicję
    wydano z zapasu przeznaczonego do szkolenia, a nie do użycia w akcji. Ta
    przeznaczona do uzycia w akcji wyraźnie odróżniała się kolorem.

    --
    Falkenstein
    skazania.