  • Data: 2004-11-23 10:40:52
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 23 Nov 2004 01:05:08 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opshu42umemg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    >
    > Jedna wielka bzdura dla usprawiedliwienia pozbawienia ?ycia niewinnych
    > ofiar neokomunizmu SLD. Blok silnika i g?ow? niewinnej dziewczyny, która
    > znalaz?a si? przypadkiem w centrum zamieszek?
    > Nic nie usprawiedliwi zbrodni równej poskromieniu zamieszek m?odzie?y na
    > chi?skim placu Tien An Men. ?ódzki incydent to kolejny akt
    > komunistycznego bandytyzmu popieranego przez aparat przymusu.

    Pytał pan po co policji ostra amunicja. Ja odpowiedziałem. A pan w obliczu
    braku dalszych argumentów w skoczył w starą spiewkę o SLD, komunistycznych
    zbrodniach i aparacie przymusu. Czy mam przez to rozumieć, że nie
    przekonałem pana?

    > Doprawdy panie filozofie chi?ski?

    Kałasznikow to broń automatyczna. MP5 to broń maszynowa.

    > A bro? g?adkolufowa nie?
    > Mamy dowody. A pan dalej ?ó?ty chi?czyk.

    Ma pan dowody, że zasięg pocisku z broni gładkolufowej lub pocisku
    pistoletowego, jego siła przebijająca i zdolność do zabijania jest
    identyczna z pociskiem z kałasznikowa? Bo o tym pisałem. Odnosze wrazenie,
    że z panskim doktoratem jest coś nie tak bo mam wątpliwości, czy doktorat
    mógł uzyskac człowiek, który nie rozumie prostego tekstu pisanego.

    > Ale tam nie ma niewidomych wariatów w policji, którzy strzelaj? z
    > amunicji ostrej do m?odzie?y.

    Jest pan tego absolutnie pewien?
    Polecam lekturę artykułów prasowych z prasy amerykańskiej. Google pomoże.
    Ja znalazłem opis trzech przypadków przypadkowego postrzelenia przez
    policję. No i co teraz pan powie doktorku?

    > No i pozbawili ?ycia niewinne osoby. Wiele niewinnych osób zranili.

    Ale czy potrafi pan wykazać, że strzelali świadomie z zamiarem zabicia?

    > Kolejnym dowodem jest ekspansja komunizmu i z?odziejstwa komunistycznego
    > w strukturach SLD na korzy?? Rosji, która swoj? polityk? gn?bi?a Polsk?
    > przez ponad 50 lat.

    A coś na temat, panie doktorze?
    Ja wiem, że gdy kończą się panu argumenty włącza pan starą płytę o SLD,
    zbrodniach komunistycznych, Popiełuszce i chińskich studentach, ale taki
    numer to może przejść na spotkaniu jakiegoś klubu Prawdziwych Polaków
    Antykomunistów, ale niestety nie tutaj. W swoich pracach naukowych też
    odpiera pan krytykę powołując się na zbrodnie komunistyczne?

    > Wtedy powinno u?ywa? si? innej broni, aby unikn?? takich pomy?ek.

    Na przykład jakiej broni? Konkretnie z podaniem typu, kalibru i rodzaju
    amunicji.

    > Pan si? o?miesza panie chi?ski komunistyczny s?dzio.

    Pozostawię to ocenie ogółu (a w zasadzie tych co jeszcze to czytają)

    --
    Falkenstein
    skazania.