  • Data: 2004-11-22 08:44:29
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.1c0bc30cca8580ac989cae@news.task.gda.pl...
    > Wlasnie o to chodzi, ze nie wiesz o czym piszesz ... Ta amunicja ostra z
    > ktorej strzelano byla zakupiona dosc dawno i miala zostac wycofana. Ale
    > z rozpedu wydano ją na akcję ...

    Rozumiem zatem, abym mógł spać spokojnie i nie martwić się o los moich i
    innych dzieci, uczniów, studentów, młodzieży, gdy w przyszłości znajdą się
    gdzieś przypadkiem w regionie zamieszek ulicznych, że amunicja ostra do
    broni gładkolufowej została w całej Polsce całkowicie wycofana z magazynów
    policji, zniszczona, tak że już nie będzie w przyszłości tego typu "pomyłek"
    polegających na pozbawianiu życia innych dzieci.

    Czy tak jest?
    Jeśli jednak pan kłamie, aby uspokoić opinię społeczną i wprzyszłości
    wydarzy się coś podobnego to ja pana poszukam. Zgoda?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.