  • Data: 2004-11-22 11:09:13
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 21 Nov 2004 22:50:22 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opshtxrbvwmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    >
    > W ogóle jej zakup nie powinien mie? miejsca. Je?eli ju? kupiono, to
    > powinno usun?? si? tak? amunicj? ostr? do tej broni g?adkolufowej z
    > magazynów.

    Ooo, ciekawe. A zatem może pan odpowie w jaki sposób policjant ma
    zatrzymać szarzujący na niego samochód bandytów jakby ma w strzelbie tylko
    gumowe kule?

    > Kiedy cz?owiek nie ?yje jest mu wszystko jedno jakim poj?ciem okre?li si?
    > pozbawienie go ?ycia. Prosz? spojrze? panie "s?dzio" na ?ycie z punktu
    > widzenia cz?owieka czasami, a nie tylko z punktu widzenia maszyny do
    > paragrafów i pi?knych prawniczych s?ówek.

    Tak jak pisałem. To grupa pl.soc.prawo. Tutaj patrzymy na zycie z punktu
    widzenia prawa.

    > Jasne, bo ja nie wiem co to wina, a tylko pan wie. Wina ma te? znaczenie
    > potoczne.

    Ponownie, to pl.soc.prawo, tu posługujemy się terminologia prawniczą, a
    nie potoczną.

    > Widz? co si? dzieje wokó? i dzi?kuj? za przyznanie racji.

    plują mu w oczy, a on twierdzi, ze deszcz pada...

    --
    Falkenstein
    skazania.