  • Data: 2004-11-22 11:17:58
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 21 Nov 2004 21:46:07 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opshtyyilimg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    >
    > No, ale kiedy? jaki? idiota z policji musia? kupi? tak? amunicj?, której
    > nie mo?na rozró?ni? w celu strzelania ni? do ludzi.

    Amunicja ostra nie służy do strzelania do ludzi.

    > Po co zakupiono amunicj? ostr? do broni g?adkolufowej? Na dziki? Nie. Na
    > ludzi z zamiarem mordowania w czasie zamieszek.

    Rzuca pan powazne oskarżenia. Amunicja ostra to amunicja przeciwsprzętowa.
    Do unieruchamiania samochodów, wyłamywania drzwi.

    > zapasów.
    >
    > Po co przechowywano tak? amunicj? do broni u?ywanej w czasie zamieszek,
    > skoro nie ma nawet kary ?mierci w Polsce?

    Przechowywano ją, gdyż miała posłuzyć do szkolenia policji. A broń
    gładkolufowa nie słuzy tylko w czasie zamieszek. Posługuje się nią np
    policja drogowa oraz oddziały antyterrorystyczne - i to właśnie z zapasów
    policji drogowej pochodziły feralne naboje.

    > Nie jestem policjantem. Próbowa?bym jednak rozmawia? cho?by do momentu
    > zanim nie ewakuuj? niewinnej m?odzie?y.

    Jak chce pan ewkuowac niewinną młodzież gdy po pierwsze nie wie pan czy
    wogóle w atakującym pana tłumie sa niewinni, nie zaangażowani ludzie, i z
    kim chce pan rozmawiać gdy już leca kamienie?

    > A wmojej opinii pan panie "s?dzio", cho?by dlatego ?e mnie pan obra?a.

    Pozaostawię to ocenie ogółu.

    --
    Falkenstein
    skazania.