  • Data: 2004-11-22 07:03:40
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:cnrpnd$t97$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Tego rodziaju bron ma tez inne zastosowanie np. przez pododdzialy SPAT do
    pokonywania przeszkod jakim sa np. drzwi.

    Do drzwi strzelają? A jeśli za drzwiami będzie małe dziecko, to też będą
    zabójcy ponownie usprawiedliwieni? Bo pan doczytał a ja nie?
    Bez urazy, ale nie można pozwalać na tego typu zabójstwa, morderstwa,
    pozbawianie życia i usprawiedliwiać ich koniecznością forsowania drzwi i
    pomyłkami.

    Straż pożarna jakoś skutecznie radzi sobie siekierkami przy forsowaniu
    drzwi.

    > Chyba naturalnym jest, ze policja nie bedzie strzelala w zamki kumowymi
    kulkami.

    Mogą zadzwonić pod 998 jeżeli nie wiedzą jak przejść przez zamknięte drzwi.
    Straż pożarna chętnie udzieli im lekcji. Wcale nie trzeba mieć czołgu do
    otwarcia drzwi, ani pocisków, które rozbijają zamki.

    W przypadku akcji przeciwko przestępczości zorganizowanej w ostateczności
    wystarczy przestrzelić zamek zwykłym karabinem maszynowym, a nie trzeba do
    tego celu używać broni gładkolufowej z amunicją ostrą.

    > Na drugi raz zanim zacznie pan podejmowac tematy zwiazane z bronia prosze
    odrobi lekcje,.

    Na drugi raz zanim zacznie pan bronić morderców proszę zastanowić się, czy
    wystarczy takie usprawiedliwienie, że są oni z policji a przepisy wymagają
    żeby drzwi forsować akurat bronią gładkolufową używaną również do strzelania
    amunicją gumową podczas zamieszek.

    > Uchrono to pana przed pisaniem bzdur i osmieszeniem sie.

    Pragnę zauważyć że to pan pisze bzdury, iż amunicja ostra jest niezbędna do
    tej broni, a ja panu udowodniłem, że nie jest potrzebna i powinni ją usunąć
    z magazynów, aby kolejny raz nie doszło do takiej tragedii zamordowania
    niewinnych ofiar głupich przepisów, które wymyśla za biurkiem jak widać
    imbecyl.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

    pozdr
    bogen