  • Data: 2009-04-15 08:02:45
    Temat: Re: Jak zwolnic pracownika, ktory buntuje innych?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Baloo pisze:

    > Gdzie wyczytałeś, że moje konkluzje są takie jak powyżej?

    To nie były twoje konkluzje tylko moja opinia o prawidłowym podziale zysków.

    > Pytałem po prostu, czy dla Ciebie system "każdy dostaje taką samą część
    > zysku" oznacza dla Ciebie kapitalizm?

    Nie i nigdzie takiego czegoś nie proponowałem - naucz się czytać.

    > A jeśli nie, to czym jest dla
    > Ciebie kapitalizm?

    Pomyłką historii ;) Podobnie jak komunizm (w takiej formie, jaka się
    trafiła).

    > Stąd, że po prostu wkłada. To fakt, a nie teza ;-)

    Ni dudu.

    > Jeśli uda Ci się założyć firmę bez własnego wkładu w postaci kapitału,
    > to wtedy zdejmę czapkę z głowy.

    Teraz tak nawet nikt nie próbuje. Ale nie tak dawno temu ciężka własna
    praca i fachowość to były jedyne metody na zbudowanie czegoś
    konkretnego. Finansiści najwyżej pożyczali.

    > Pracownicy wkładają jedynie własną pracę/wiedzę. No chyba, że
    > jednocześnie są akcjonariuszami/spółdzielcami.

    To dla ciebie "jedynie"?

    Pokaż mi firmę, która powstała wyłącznie dzięki kapitałowi, bez niczyjej
    pracy ni wiedzy ;->

    > Czy dla Ciebie "prowadzenie firmy" oznacza pracę od 8 do 16 w ten sam
    > deseń, w jaki pracują pozostali pracownicy? Bo jeśli tak, to dalsza

    Mówimy teraz o właścicielu, czy o kierowniku? Bo to dwie różne osoby,
    choć czasami w jednym ciele.