eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak zapobiec samowolom i penetracjom dobra spoldzielcow przez administrację spoldzielni? › Re: Jak zapobiec samowolom i penetracjom dobra spoldzielcow przez administrację spoldzielni?
  • Data: 2009-08-10 21:35:17
    Temat: Re: Jak zapobiec samowolom i penetracjom dobra spoldzielcow przez administrację spoldzielni?
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "*piotr'ek*" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h5pjkm$65t$1@inews.gazeta.pl...

    > Piwnice nie stanowią części wspólnej i moja sprawa co ja w niej trzymam.

    Jeżeli masz wykupione mieszkanie i piwnicę z wydzielonym ułamkowo gruntem to
    nie stanowi ona (piwnica) części wspólnej. Nadal jednak podlega oganiczeniom
    jakie nakładają przepisy p.poż i rozporządzenie MI w sprawie warunków jakie
    muszą spełniać budynki mieszkalne i ich usytuowanie + rozporządzenie w
    sprawie wymagań technicznym i wyposażenia budynków mieszkalnych. Niestety w
    budynkach wielorodzinnych wszystkie wymagania są dość mocno egzekwowane ze
    względu na odpowiedzialnośc jaką ponosi zarządca.

    > To bym musiał siedzieć na 40-to letnim kiblu i kąpać się w zardzewiałej
    > wannie.

    to niestety niczego nie zmienia w uprawnieniach spółdzielni do jej majątku.
    --
    Jackare