  • Data: 2008-09-15 15:25:17
    Temat: Re: Jak zabezpieczyć komputer przed wizyta policji - Poradnik
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Henry(k) pisze:

    > Wadą jest to że stajesz się bardziej podejrzanym i zachęcasz do
    > dokładniejszego sprawdzenia dlaczego masz coś do ukrycia.

    A zapomniałem hasła Panie sędzio to nie działa już? :)
    Chociaż w sumie to co mieliby mi sprawdzać jak cały dysk zaszyfrowany?
    Z drugiej strony w dobie mp3, komórek z 2 giga hdd to byłoby co szukać :/

    > Drugą wadą jest to że musisz sobie na karteczce zapisać hasło ;-)

    A w tc nie jest tak, że można wskazywać pliki jako "hasła"?

    No właśni o to mi chodzi, przyznam się że jeżeli autor tego wątku
    (Piotr?) udostępni gdzieś ten poradnik tak że będę wiedział że jest
    dostępny ;) to z chęcią się z nim zapoznam. Czy można przy szyfrowaniu
    całego dysku wskazywać pliki jako "hasła", czy zaszyfrowanie hdd mocno
    spowalnia pracę komputera, czy po zaszyfrowaniu hdd nie będzie problemów
    z działaniem GRUBa, AHCI itp rzeczy., czy to prawda że tc daje możliwość
    tworzenia systemu podpuchy oprócz tego normalnie używanego... itd itd

    pozdrawiam.
    PlaMa