  • Data: 2008-04-03 08:01:29
    Temat: Re: Jak wymusić niższą prędkość na drodze
    Od: venioo <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Arek Margraf pisze:
    > To i tak jest nielegalne bo ustawianie czegokolwiek w pasie drogowym wymaga
    > zgody zarządcy drogi. Choć faktycznie jak przymyaja (czasami) oko na reklamy
    > to takiego czegoś też nie powinni się czepiać.

    Jak dobrze zrozumialem, to na rogu stoi dom sasiada, zza ktorego nic nie
    widac. Tak wiec "budke dla ptakow" moznaby w porozumieniu z sasiadem do
    elewacji domu przykrecic :)
    Jeszcze lampe blyskowa se starego aparatu fot. i maly tester predkosci
    podlaczyc, tak zeby blyskalo.. Ale popłoch by był :)
    Tylko formalnie nie wiem czy mozna cos na elewacji wieszac nad
    chodnikiem (o ile jest) lub pasem przydroznym.

    --
    venioo