  • Data: 2008-04-03 09:10:01
    Temat: Re: Jak wymusić niższą prędkość na drodze
    Od: Bard13 <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Kwi, 10:46, bokomaru <k...@b...pl> wrote:

    > nie zakręt, tylko skrzyżowania, które na tych zakrętach są.
    > przejechałem gierkówkę setki razy i widziałem dziesiątki wypadków,
    > wszystkie na tych zakrętach, gdzie miszcze takie jak Ty tną 110, bo nie
    > mają potrzeby zwalniać.

    Akurat często jeździłem kiedyś Łódź-Warszawa-Łódź przez Rawę, zanim
    zrobili wiadukt i normalny zjazd.
    Spowodowało to trwały nawyk zwalniania przed skrzyzowaniami, bo
    pamiętam ile nerwów kosztowało mnie wyskoczenie z Rawy na Warszawę.
    Przyznam Ci rację, że miszczowie walący ponad 100 przez skrzyżowania
    są czynnikiem dzwonotwórczym, więc przed skrzyżowaniami zawsze
    zwalniam.