  • Data: 2008-04-03 08:26:19
    Temat: Re: Jak wymusić niższą prędkość na drodze
    Od: Bard13 <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Kwi, 10:20, "Cavallino" <k...@...pl> wrote:

    > Wyuczona przez durniów stawiających znaki na wyrost.

    Dokładnie.
    Na girkówce każdy zakręt ma ograniczenie do 70.
    W życiu (do czasu fotoradarów) nie miałem potrzeby zwalniać, bo
    jechało się zwobodnie 110 (i więcej).
    jeśli walą ograniczenia w szczerym polu to ludzie przestaja na nie
    zwracać uwagę, bo wiedzą że nie maja sensu.
    Gdyby stawiano je tylko tam, gdzie są naprawdę potrzebne, to by
    wszystko wyglądło inaczej.