  • Data: 2003-12-01 12:37:14
    Temat: Re: Jak udowodnic legalnosc CD?
    Od: "batot" <v...@p...NO.onet.SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zmień wypowiedź, _zazwyczaj_ nie jest karane, ostatnie przypadki napawają
    > nadzieją, iż w końcu zrobi się z tym porządek. A tak można otwarcie
    > powiedzieć POLACY TO ZŁODZIEJE! I wstyd mi za Was.
    > --
    powołuje się na cytuję:

    "Czy używanie nielegalnych kopii prawnie chronionych programów komputerowych jest w
    Polsce
    przestępstwem?

    Nie. Polski ustawodawca nie przyjął takiego rozwiązania (zalecanego przez
    rekomendację
    Rady Europy nt. Przestępstw Komputerowych z 1989 r.). Zdecydował się natomiast na
    objęcie
    zakazem karnym szeregu innych form naruszeń autorskich praw majątkowych w odniesieniu
    do
    programów komputerowych, takich jak ich nieuprawnione: zwielokrotnianie [art. 117
    ustPrAut], kopiowanie [art. 278 § 2 k.k.], rozpowszechnianie [art. 116 ustPrAut] oraz
    paserstwo [art. 118 ustPrAut , art. 293 k.k.].