  • Data: 2003-12-01 10:53:11
    Temat: Re: Jak udowodnic legalnosc CD?
    Od: "Ali Gator" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "motto" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bqe67i$m4j$1@news.telbank.pl...
    > domaga się faktury na dany produkt (jeśli na firmę) i np. jak sobie
    > założysz OpenOffice.org i nie będziesz miał faktury to naliczą Ci podatek
    > od podobnego produktu na rynku (czyt. najdroższej wersji Ms Office).

    US nie słyszał o czymś takim jak shareware? ;-)
    Czy numer "Chipa" do którego dołączona była płytka z takim OpenOffice
    wystarczy jako dowód zakupu, czy muszę mieć fakturę od kioskarza?
    A jeśli sam napiszę sobie taki program korzystając z darmowego kodu to co
    wtedy? Będę musiał sam sobie wystawić fakturę i napisać licencję? ;-)

    Pzdr

    A.