  • Data: 2007-07-13 20:58:37
    Temat: Re: Jak to jest z robieniem zdjęć?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd wrote:

    > Odpowiem pytaniem: a zawsze można patrzeć?

    Jasne. Jak nie chcesz czegoś pokazać - to to coś zakrywasz. Logiczne.
    Przy okazji rozwiązujesz problem niechcianych fotografii.

    > Już kiedyś było: prywatność, ochrona życia osobistego itd. I nie szukaj
    > przepisu, który wprost będzie o tym mówił.

    Co "prywatność"? Jak szwendasz się goły po publicznym terenie to jest to
    tylko i wyłącznie twój prywatny problem i nie możesz mieć pretensji, że
    ktoś zrobi ci zdjęcie.

    Prywatność masz prywatnie - a nie publicznie.