  • Data: 2007-07-13 22:05:04
    Temat: Re: Jak to jest z robieniem zdjęć?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek wrote:
    > Przeczytaj durniu jeszcze raz początek wątku. To JA siedzę na plaży,

    Poza tobą są tu jeszcze jacyś durnie?

    > dziecko jest dodatkiem.

    A, pardą - to leonowi się fotki z seksem skojarzyły... Ty tylko szukasz
    okazji do mordobicia... Nudzi ci się? Znajdź sobie hobby.

    > Nie napisałem, że robi fotki tylko dziecku i to
    > chyba tobie się coś z seksem kojarzy. Ja po prostu nie życzę sobie
    > utrwalania mojego wizerunku bez wcześniejszego przedstawienia mi celu
    > tych działań.

    Od życzeń to są dobre wróżki.

    > A na marginesie: kiedyś się dziwiłem, że np. na preclach tak po tobie
    > jeżdżą, ale teraz już chyba rozumiem, dlaczego ciągle ktoś na jakiejś
    > grupie chce spotkać cię osobiście i dać w ryj - to kwestia takiego
    > kundlowatego charakterku i głośnego szczekania. Po prostu nawet spokojny
    > człowiek ma ochotę kopa w d* sprzedać.

    Spokojny? Spokojny człowiek zachowuje się spokojnie, nawet jak słyszy
    coś, co mu się nie podoba.

    > Jasne. Jeśli zdjęcie zrobi bez zgody, to już prosta droga do publikacji

    A posiadanie noża to prosta droga do morderstwa.

    > także bez zgody - choćby w internecie. Później można pewnie latami typa
    > szukać, a znając naszą policję - bezskutecznie, sądy - mała szkodliwość

    Chodź w torbie na głowie - będziesz miał spokój.