  • Data: 2007-07-13 21:27:27
    Temat: Re: Jak to jest z robieniem zdjęć?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    leon wrote:

    > z powyzszego rozumiem,ze nie potrafisz odpowiedziec

    Ty rozumiesz? Chyba sobie żartujesz ;->

    Odpowiedziałem jasno i wyraźnie - przynajmniej dla człowieka obdarzonego
    inteligencją.

    > LOL oj facet wroc do podstawowki i tam niech naucza czytania tekstu ze
    > zrozumieniem i wyciagania z niego odpowiednich wnioskow

    Przeczytaj, co sam napisałeś. Wg. ciebie nie należy zwracaż uwagi na
    obce dzieci. Kropka.

    Plączą się pod nogami, toną - nie zwracać uwagi i już.

    > a rozrozniasz facet jak rodzicie pokazuja z duma swoje pociechy znajomym od
    > np wymieniania sie zdjeciami obcych dzieci przez tez obcych ludzi ?

    Donieś na gazwyba - tam ciągle pokazują zdjęcia noworodków, zboczeńcy
    jedni. A inni zboczeńcy to kupują i oglądają.

    > bo obce dzieci to nie jego interes , zrozumiesz to w koncu ?

    Obcy budynek czy kot to też nie jego interes. To co, niczego nie wolno
    wg. ciebie fotografować? ;->

    Bądź konsekwentny...

    Odpowiedz na pytanie.