  • Data: 2010-01-04 00:03:03
    Temat: Re: Jak to jest? ( prawo autorskie, P2P, pozwy.... )
    Od: "tg" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora

    "Łukasz Bąk" <n...@n...pl> wrote in message
    news:hhqdfe$jmc$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > IP przydzielone jest przez providera na stałe lub dynamicznie na
    > podstawie umowy jaką użyszkodnik zawarł z providerem. W przypadku
    > TPSA jest wskazanie lokalu i poza ten lokal generalnie nic nie wychodzi.

    nieszyfrowane wifi wychodzi na przyklad

    > Umowa zawierana jest z człowiekiem więc... identyfikuje człowieka.

    umowa owszem, jak to bedzie umowa na wlasciciela ktory wynajmuje lokal?
    rodzina 8 osobowa w ktorej wszyscy sa pelnoletni i maja kilka komputerow?

    > I jest serwer który ustala wewnętrzny rooting.

    routing

    > W zakresie lokalu odpowiada właściciel

    pupa prawda - odpowiada UDOSTEPNIAJACY

    > jeśli wychodzi sieć poza - odbiorca zewnętrzny.
    > Tylko w tym momencie właściciel przyłącza staje się... providerem.

    niezbyt

    > Legalnie czy nie to inna para butów. Jeśli legalnie - są umowy są nazwiska. Jeśli
    > nielegalnie to "prowajder" ma kłopot bo odpowiada
    > za całą sieć.

    nieprawda, na tej zasadzie tepsa odpowiada za uzytkownikow co jest
    oczywistym absurdem, odpowiada osoba ktora popelnia czyn i da jej sie
    to udowodnic

    > Jest o tyle łatwe ile informacji można uzyskać. Zeznania przestały być
    > dowodem czy jak? "To Krzyś i jego torrent..."

    "ja sie na tym nie znam a to panie jest dysk zaszyfrowany truecryptem,
    hasla nie pamietam"

    > Wszyscy pamiętają. Wszystko ma cenę i jest policzalne. Trudność to chyba
    > znajomość matematyki.

    tu panuje radosna tworczosc do tego stopnia ze rzeczoznawcy stwierdzali
    ze 'GNU' stracilo nieokreslone sumy z powodu rozpowszechniania programow ;)