  • Data: 2010-01-04 12:23:28
    Temat: Re: Jak to jest? ( prawo autorskie, P2P, pozwy.... )
    Od: Tomaszek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-01-03 23:01, Kamikazee pisze:
    > http://aleseriale.pl/gid,5130,img,203178,fototemat.h
    tml?ticaid=6965f

    tu masz działający link bo tamten coś się nie ładuje, albo mi Peer Block
    reklamy i flashe wycina za mocno;)

    http://film.onet.pl/seriale/11609,2018597,wiadomosc.
    html

    Tylko tu jest inna sytuacja, gościa zakłada własną stronę, ładuje całe
    pliki na serwer ( pewnie jakiś publiczny serwer typu rapid ), robi to
    pewnie ze stałego publicznego IP.

    Cóż, osiołków nie brakuje jak widać;)

    Ps: Za taki shit zapłacić 1000zł, ja bym się chyba powiesił:)))
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |