  • Data: 2010-01-03 22:24:39
    Temat: Re: Jak to jest? ( prawo autorskie, P2P, pozwy.... )
    Od: "Eli" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hhqorf$5df$1@inews.gazeta.pl...

    > Twierdzenie, że jak ktoś ściągnie mp3kę to tak jakby ukradł wytwórni (to
    > trzeba podkreślić) płytę CD jest równie sensowne jak kazać płacić
    > fryzjerom tantiemy za muzykę z radia albo cd lecącą podczas strzyżenia.

    Sami muzycy poradzą sobie i bez walki ze "ściągaczami", bo ich głównym
    źródłem utrzymania są dochody z koncertów, na koncerty chodzą ludzie którzy
    wiedzą co tam będzie grane, a wiedzą bo słyszeli ściągnięte MP3... A
    wytwórni... cóż... nikomu nie będzie żal. :)

    To tak jak z Windowsem - zawsze łatwo dawał się skopiować, zdobył
    popularność, a teraz Microsoft trzepie kasę na firmach, które chciał nie
    chciał muszą być legalne. Gdyby z 15 lat temu nie było piratów Win 95 to kto
    wie jak dalej rozwinęłaby się sytuacja.

    --
    pzdr, Eli