  • Data: 2004-10-01 01:21:43
    Temat: Re: Jak się pozbyć Telepizzy? [OT]
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Czapla wrote:

    > Hmmm... Po pierwsze brak armat, znaczy się kompa i kamery. Z roboty nie
    > wyniosę, ale paru sąsiadów ma. Spróbujemy coś załatwić. Ile miejsca trzeba na
    > dysku, żeby zgrało się jakieś 9 godzin?

    Zależy, jak sobie kompresję ustawisz...

    W miarę współczesny komputer powinien sobie poradzić z pakowaniem 'w
    locie' do DivX. 1-godzinny film w bardzo dobrej jakości i wysokiej
    rozdzielczości zajmuje jedną płytkę (z dźwiękiem). Tutaj aż tak wysoka
    jakość nie będzie potrzebna ('wąskim gardłem' jakości będzie zapewne
    kamera), więc można pakować jeszcze bardziej.

    Aha - i lepiej sobie postaw to na jakimś porządnym systemie, bo wingroza
    może się ładnie posypać przez te 9 godzin :)