  • Data: 2004-09-30 20:29:39
    Temat: Re: Jak się pozbyć Telepizzy?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z dnia śro 29. września 2004 16:14 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Czapla:

    > budownictwo, brama i poszczególne klatki schodowe są zabezpieczone
    > domofonem). Na podstawie jakich przepisów można zmusić Telepizzę, żeby się
    > odczepiła?

    Może zamawiać pizzę a potem odmawiać? Nie wiem na ile to legalne :)
    Ale w końcu mogłeś się rozmyślić :) Zamówić, a jak gość przyjedzie, to
    powiedzieć, że dziękujesz, ale znajomi z Grabowej właśnie zadzwonili ci
    powiedzieć, że TP to chamy. I tak z róznych miejsc miasta zamawiać. Może im
    się znudzi?

    BTW: ja w życiu raz zamówiłem szajs zwany pizzą w tym kretyńskim barze. Po 2
    godzinach! przyjechał chop na rowerze z zimną pizzą ociekającą olejem.
    Głodny byłem, więc wziąłem, ale było takie obrzydliwe, że nie zjadłem
    wiele.

    > Nadmieniam, że wszystkich innych roznosicieli Spółdzielnia
    > pozbyła się w miarę bezproblemowo,

    Jak? Bo mi chamy wieszają pomimo napisów, że nie chcę.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)