    From: Filip KK <k...@1...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak sie im odwdzieczyc
    Date: Fri, 08 Oct 2004 02:42:16 +0200

    Dnia 04-10-07 13:31, Użytkownik Maciu napisał:

    > wy chyba jednak jestescie tepi i nie rozumiecie co sie do was mowi
    > tlumacze wam jak krowie na rowie, ze auto zostalo podpicowane na czas
    > sprzedazy.
    > czy to tak trudno zrozumiec??????
    A CZY TY NIE ROZUMIESZ, ZE ZAPLACILES IM TYLE, ILE BYL TEN SAMOCHOD WART
    ???????????? Czego ty nie rozumiesz.... ????????????
    Normalnie zaczynam sie bac czytac kolejne Twoje posty.....

    > w normalnych okolicznosciach nie bylo mozliwosci ustalenia szkod.Zostaly one
    > pobieznie naprawione aby nie bylo ich widac
    > dopiero w momencie jak auto pojechalo na warsztat i zostalo dokladnie
    > wszystko rozebrane..
    ... Okazalo sie, ze jestes ostatnim frajerem, ktory w dodatku nie ma za
    grosz poczucia taktu i wypisuje brednie na publicznej grupie dyskusyjnej.

    > a zreszta gadac mi sie z wami juz nie chce bo widocznie jestescie
    > najmadrzejsi wszystko wiedzacy, nigdy sie nie daliscie oszukac etc
    Z Toba widze mozna robic interesy.... Przyjedziesz pod wskazany adres,
    ja do Ciebie zadzwonie, wsadzisz 100 tys zl pod wycieraczke, a ja Ci
    wskaze gdzie bedziesz mogl odebrac najnowszego Mercedesa wartego 400
    tys. dostaniesz kluczyki (2 sztuki), papiery, umowa bedzie na
    siedzeniu-podpiszesz i zostawisz pod kamieniem, gwarancje dostaniesz na
    to ze jest bezwypadkowy, do tego zupelnie gratis 4 zajebiste dupeczki w
    srodku. Wchodzisz w to ?!

    Zartowalem, nie gotuj sie tak ...... yhyhyhyhyh

    --
    Pozdrawiam, Filip
    Przy odpowiadaniu na maila, usun "1937"