  • Data: 2010-08-31 16:49:17
    Temat: Re: Jak się bronić przed dostawcami internetu?
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-31 18:39, Icek pisze:

    > muszą, zmusza ich do tego PT oraz nowa ustawa o wspieraniu rozwoju usług i
    > sieci telekomunikacyjnych (Dz.U.2010.106.675)
    G prawda. Nigdzie nie ma zapisu, że zarządca musi udostępnić budynek
    komukolwiek. Tym bardziej w sytuacji, gdy prace będą związane ze
    zmianami na świeżo wyremontowanej i będącej pewnie "na gwarancji"
    wykonawcy klatce schodowej, którą to gwarancję po czymś takim będą sobie
    mogli w buty wsadzić. Albo wskażesz konkretny przepis albo skończ
    pieprzyć. I podaj ten adres i napisz jeszcze co ostatnio remontowałeś,
    żebym wiedział gdzie zacząć wiercić.
    > Każdego dnia spotykam się z burakami twierdzącymi "Ja mam TPSA i mu działa
    > dobrze, niech tamten sobie weźmie TPSA i nie robi problemu".

    I to wyjaśnia wieeeeeele rzeczy.

    --
    MZ