  • Data: 2006-11-29 21:12:40
    Temat: Re: Jak sędziowie rozumieją sprawiedliwość...
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    f...@W...gazeta.pl napisał(a):

    >> http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_061129/k
    raj/kraj_a_4.htm

    > A jak ty rozumiesz sprawiedliwość?

    Ja tam uważam że sprawiedliwości nie ma, nie było i nie będzie.

    > 14 razy odraczano rozprawę, fatygowano ludzi, tracono czas dlatego że jeden
    > urażony na honorze nie ma ochoty się stawić. I to dlaczego? Dlatego że
    > zwrócono mu uwagę że żle usiadł. A jak ci oskarżeni dostaną po 5 tysięcy euro
    > za przewlekłość postępowania to oczywiście będzie wina sądu....

    Dziwie sie tylko że taki ten sąd nieudolny. Powinien się z nim załatwić
    juz na 4 terminie.
    1. grzywna;
    2. grzywna + doprowadzenie;
    3 areszt;
    4 przesłuchujemy świadka, albo trzymamy go w więzieniu, dopóki nie
    skruszeje.

    Tu pewnie problem jest stan zdrowia tego idioty.

    Ale wina sądu też jest, skoro nie potrafi sobie poradzić z jednym świadkiem.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam