  • Data: 2004-11-06 01:02:28
    Temat: Re: Jak rozegrac by nie dostac mandatu..
    Od: "Marcin Wasilewski" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:42c6.00000b39.41894019@newsgate.onet.pl...

    > Pewnie mnie nie polubisz. Mieli rację. W ostatnie święto zginęło
    kilkadziesiąt
    > osób. Połowa to rowerzyści i piesi. Nie słyszałem żeby jakiś samochód
    > rozjechał kogoś na cmentarzu. Zginęli na jezdni włażąc pod koła. Narobili
    > przykrości i roboty wielu osobom. Jeżdzę samochodem i widzę co się dzije z
    > pieszymi. Włażą w dowolnych miejscach. Przechodzą na czerwonym świetle.

    Błędne przypuszczenie - większość z tych osób zgineła w swoich
    samochodach łupiąc w drzewo, lub w innego (o zgrozo niewinnego) kierowcę.
    Równie dobrze mogę napisać, że chodzę po ulicach i widzę co robią kierowcy.
    Takie polemiki zostaw dla siebie, bo nie dość, że nic nie wnoszą, to jeszcze
    są błędne. Bo i jedni i drudzy, mają "swoje za uszami".

    Rada dla studenta - jeśli działo to się w godzinach braku dużego ruchu i
    nie wymusiłeś pierwszeństwa, to można w sądzie powoływać się na brak
    szkodliwości społecznej tego czynu.