    From: "Tomek" <t...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak rozegrac by nie dostac mandatu..
    Date: Wed, 3 Nov 2004 22:38:06 +0100

    Psychik <p...@Z...pl> napisal nam:

    > tey, z choinki sie urwales? jestes na pierwszym roku studiow? nigdy
    > nie slyszales, ze mandat TANiEJ jest przyjac mandat?

    no o to chodzi ze nie dostaje ich czesto, wtedy bym wiedzial :-)
    I nie jest tak zawsze bo czytalem wiele raz ze sad grodzki ukaral mniejsza
    kwota ludzi nic wypisal policjant (ale nie chodzilo tu o takie male kwoty).
    Akurat za przejscie przez jezdnie (w ogole nie robiac zagrozenia dla
    nikogo!) taka kara (i to 1szy raz, nie mowie jakby mnie zlapali po raz Nty)
    wydaje mi sie surowa, moze sie nie znam i dla wiekszosci 50zl to nic...

    > zaplac i nie truj. jak nie masz teraz pieniedzy, to mozesz za jakis
    > czas. nikt Ci glowy z tego powodu nie urwie. jednak im pozniej, tym
    > zwiekszasz swe szanse na niezaplacenie... (IMO)

    ale co mam zaplacic jak nie przyjalem ;-)

    Jak juz pisalem mam isc do strazakow i cos tam zeznawac jako swiadek... jak
    ktos wie jak moge sie wywinac, co im powiedziec itp to z gory dzieki za
    rady.