  • Data: 2006-11-24 21:00:05
    Temat: Re: Jak przeprowadzić cesję faktury? (pilne!!)
    Od: "Marcin" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mr.all" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ek7lg3$jq3$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Marcin" <cin78wytnijto@
    Vat)

    > Nie mozesz tego towaru sprzedac panu C?
    > --

    Normalnie (ja B) sprzedaje materiał+robociznę dla C.
    Nie wiem czym to jest podyktowane ale C chce płacić bezpośrednio do A. (może
    chce mieć dłuższe terminy płatności.. może chodzi o coś innego...). Ja
    oczekuję jedynie zapłaty za robocizne - na materiale nie zarabiam....

    Czy w takiej cesji są jakieś pułapki ?
    Czy wystarczy umowa typu "strony ustalają, że wszystkie zobowiązania
    związane z zapłatą za materiał ... za który wystawiona była faktura ...
    przejmuje C." ??

    Pozdr.
    M.