  • Data: 2008-08-04 05:17:37
    Temat: Re: Jak powinna zachowac sie policja?
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zenek" <z...@z...zz> napisał w wiadomości
    news:g75c18$f9v$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Gdybym tak zrobił, to byłbym w plecy 9000 PLN- tyle kosztowała naprawa. Na
    > szczęście panienka z firmy ubezpieczeniowej dawała bardziej życiowe rady
    > niż Twoje.

    Bo do moich rad/informacji trzeba dorosnąć.
    Rozwinę specjalnie dla Ciebie: jeśli uważasz, że podpisane przez sprawcę
    oświaczenie jest g. warte to:
    1. po co je brałeś ( a sprawca to frajer, że je napisał skoro wezwałeś
    policję)
    2. czek wg. ciebie to też kawałek papieru bez wartości (podpis nic nie
    znaczy;)

    Nie radziłem ci brać oświadczenia i odjechać .Nie umiesz poprawnie
    zredagować oświadczenie/szef nie pozwala to wzywasz policję i kwita. Skoro
    jeździsz nie swoim autem i jego właściciel każe ci wzywać policję to o czym
    ta dyskusja?
    Napisałem "rybki albo akwarium". Ne zrozumiałeś przesłania?
    Skoro formą załatwienia sprawy jest spisanie oświadczenia (wg.statystyk
    (tylko z PZU) tak załatwia się w RP ok.70% kolizji) to dlaczego dziwisz się
    zdziwieniu policji,że chcesz notatkę i ukarania sprawcy po polubownym
    załatwieniu tematu??

    --
    Pzdr
    Leszek