  • Data: 2008-08-04 16:49:49
    Temat: Re: Jak powinna zachowac sie policja?
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie radziłem ci brać oświadczenia i odjechać .Nie umiesz poprawnie
    > zredagować oświadczenie/szef nie pozwala to wzywasz policję i kwita.
    Skoro
    > jeździsz nie swoim autem i jego właściciel każe ci wzywać policję to o
    czym
    > ta dyskusja?
    > Napisałem "rybki albo akwarium". Ne zrozumiałeś przesłania?
    > Skoro formą załatwienia sprawy jest spisanie oświadczenia (wg.statystyk
    > (tylko z PZU) tak załatwia się w RP ok.70% kolizji) to dlaczego dziwisz
    się
    > zdziwieniu policji,że chcesz notatkę i ukarania sprawcy po polubownym
    > załatwieniu tematu??

    gdy tylkosprawca nie zapieral sie ze jest nie winny to zawsze bralem
    oswiadczenie i mialem go w nosie. Nigdy nie zdarzylo sie (a tych przypadkow
    mam na koncie dobre kilka), zeby ubezpieczyciel mi nie wyplacil kasy. A
    zawsze prosze o:
    - okazanie PJ i dowodu zawarcia ubezp. OC
    - naszkicowanie pojazdow na drodze z oznaczeniem kto gdzie jechal oraz
    oswiadczenie co mi kto zniszczyl
    - zapisanie swoich danych w tym numeru policy, PJ oraz adresu, nr rej. oraz
    marki auta

    robie pare fotek w tym sprawcy i po temacie. Zawsze wybieram rozliczenie
    bezgotowkowe i naprawe w autoryzowanym salonie.

    Nie ma szansy aby ktos sie rozmyslil. Pytanie jaki mialby miec motyw ? Jaki
    zysk, ze sie rozmysli ?

    Ostatnio mialem takie zdarzenie. Jade autem i nagle ktos mi w dupe wjechal.
    Kolo chcial wzywac policje bo podobno zle hamowalem. Po telefonie do
    przyjaciela sie rozmyslil. Oswiadczenie spisal. Naprawe mialem bez
    problemow. W najgorszym razie naprawilbym z AC i czekal spokojnie na jego OC

    Icek