  • Data: 2008-08-05 16:30:54
    Temat: Re: Jak powinna zachowac sie policja?
    Od: "zenek" <z...@z...zz> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:g79in2$1av0$1@opal.icpnet.pl...

    > Bo umiem czytać ze zrozumieniem?

    Nie, o to to bym Cię nie podejrzewał :) Umiesz konfabulować i imputować
    ludziom bzdurne treści, ale do czytania ze zrozumieniem ma się to nijak.

    > Miałeś ją w bagażniku?

    Nie - zadzwoniłem do ubezpieczalni sprawcy- nie sądziłem, że to też dla
    Ciebie trudne.

    > Jakie to ma znaczenie na miejscu kolizji? Po co ci z nim kontakt?

    Takie, że firma ubezpieczeniowa chciała się z nim skontaktować po kolizji i
    nic z tego nie wyszło. Z policji otrzymali informacje po miesiącu.

    > To wiedzą wszyscy.

    Cieszę się, że zmieniłeś zdanie.

    Dla mnie EOT.

    Pozdrawiam