  • Data: 2010-12-30 21:28:00
    Temat: Re: Jak policja kłamie czyli ocena na oko
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/30/2010 3:21 PM, Hades wrote:
    > [ciach]

    > Czyli to ostatnie jest czy tez nie uznawane jako dowod w sadzie?

    moze byc uznane.
    zalezy od sedziego.
    Nawet na amatorskiej kamerze trudno podwazyc, ze ktoś przjechał na
    czerwonym, co widać gołym okiem w przeciwieństwie do podwazenia obliczeń
    matematycznych wyliczajacych szybkość

    ale powołany przez obrone ekspert-rzeczoznawca i tak powie, ze w
    przypadku kamery cyfrowej nie jest w stanie stwierdzić, czy nagranie nie
    było zmontowane.