  • Data: 2010-12-31 08:51:26
    Temat: Re: Jak policja kłamie czyli ocena na oko
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja akurat nie, wiec nie każdy.

    Prokuratura

    > Bo może. Każdy sie może mylić, a sąd ma osądzić, czy dowód jest
    wiarygodny,
    > czy nie. Ocenił, że policjanci ocenić Twojej prędkości nie mogli i Cie
    > uniewinnił. Twoje zawiadomienie na policjantó złożone był oz góry skazane
    > na niepowodzenie. Nie dość, że przed sądem trzebaby było dowieść, ile

    Ja mam doświadczenie z wymiarem niesprawiedliwości i tym razem postanowiłem
    nie składać zawiadomienia. Zebrałem tylko kwity i przesłałem do
    wewnętrznego. Sami się pokapowali.

    Wg mnie sytuacja była do pchnięcia do sądu. Zapoznam sie w nowym roku z
    kwitami to zobacze. Tam było parę ważnych detali, które wskazywały na
    premedytację. Napiszę jak zapoznam się z materiałem któego jest 200 stron.

    Icek