  • Data: 2002-03-19 16:56:04
    Temat: Re: Jak napisać pozew do sądu pracy
    Od: "Sandra" <d...@w...pl.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    :-) Panie Buker ta siedziba to np. siedziba rzadu, władz,zakładu pracy /
    wynika to z tego ,że nie przepisuje niekiedy art. słowo w słowo ale
    słownik wyrazów bliskoznacznych wyjaśni panu ,że nie popełniłam błędu
    używając takiego określenia . Jestem daleka od pokazania wyższości nad panem
    , tak w skrócie niekiedy nie zrzynam z kodeksów troche zostało mi w głowie .
    z poważaniem Sandra ;-) ale się poprawie wedle życzenia ;-)