  • Data: 2010-12-03 22:26:16
    Temat: Re: Jak na podstawie terminu porodu pracodawca..... błagam
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.12.2010 23:04, Krzysztof pisze:
    > "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał

    > To jest dyskusja o tym, co zrobić, żeby rodziło się więcej dzieci, nie
    > było nędzy i rozwarstwienia społecznego, a jednocześnie, by nie robić
    > tego po janosikowemu i pod przymusem.

    No więc ci mówię, że przymusowość/nieprzymusowość jest słabo powiązana
    ze zmarnowane/niezmarnowane.

    > Dlatego jeśli daję, to daję jedynie na_konkretne_cele, konkretnym znanym
    > sobie ludziom.

    W skali mikro się da. W skali makro słabo. W lokalnej wiosce możesz
    znaleźć maksimum funkcji poszukiwania najbiedniejszego.

    > Płacąc ZUS nie mam z kolei pewności, czy za moją składkę zdrowotną nie
    > zje obiadu na kolejnym bankiecie w Wieliczce kolejna pani prezez ZUS.

    A to i owszem, jest 100% racji i trzeba by po prostu zasadzić kosy na
    sztorc i w końcu natłuc raz a dobrze świniom u żłoba.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek