  • Data: 2010-12-04 20:31:01
    Temat: Re: Jak na podstawie terminu porodu pracodawca..... błagam
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-04 11:04, mvoicem pisze:

    > Znasz jeszcze jakis inny kraj gdzie rynek medyczny choćby zbliża się do
    > twoich oczekiwań wolnego rynku - żeby można było porównać ceny?

    Nie znam, z prostego powodu - nie mam odpowiednich "czasomożliwości".
    Bardzo chętnie sprawdziłbym jak działa system opieki zdrowotnej w -
    dajmy na to - 150 krajach, ale trudno by mi było znaleźć odpowiednio
    wiarygodne źródła informacji i to jeszcze w ludzkim języku :)

    Mogę natomiast spojrzeć jak działa weterynaria w Polsce i stwierdzić, że
    działa bardzo dobrze (tylko proszę nie używać argumentu, że zwierzęta
    się usypia, ponieważ to samo się robi z ludźmi, tylko się inaczej nazywa
    [limity, brak usług w "koszyku świadczeń" itp.])

    Zwierzęta nie czekają w kolejce na zabiegi, a ich ceny są na takim
    poziomie, aby większość chętnych właścicieli było stać. A ceny nowych
    usług - najpierw są drogie, co zrozumiałe - z czasem tanieją.

    Oczywiście nie jest tak, że każdego właściciela stać na każdy zabieg,
    ale takiego luksusu nie ma w żadnym systemie i być nie może - jak już
    pisałem - mając nieograniczone środki pieniężne można przedłużać życie w
    nieskończoność.

    --
    Liwiusz