  • Data: 2010-12-04 11:42:42
    Temat: Re: Jak na podstawie terminu porodu pracodawca..... błagam
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 03 Dec 2010 17:12:09 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Zatem z pewnością potrafisz sobie wyobrazić, że ludzie mogą sobie
    > pomagać bez przymusu.

    Wyobrazić mogę, ale z praktyki wiem że to nie wystarcza - więc wolę
    głosować na takich polityków, którzy uchwalą prawo zmuszające do tego
    innych.

    Wiem że gdybyś nie oddawał połowy wypłaty w podatkach to jeszcze bardziej
    byś pomagał innym, ale Krzysztofa nie znam - wolę mu narzucić swoje zdanie.

    Pozdrawiam,
    Henry