  • Data: 2010-12-03 18:11:16
    Temat: Re: Jak na podstawie terminu porodu pracodawca..... błagam
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I dlatego emeryt ma taką wiarygodność kredytową?
    > Widać insytucje finansowe sądzą inaczej.

    A co to za wnioski? Czy z faktu że ktoś na swoją umowę o pracę dostał
    kredyt oznacza, że "instytucje finansowe" uznają jego zdolność do
    dalszej pracy za tak samo pewną jak zdolność ZUS do wypłaty emerytur?

    > To po co w TFI taka ochrona?

    Dlaczego uważasz, że mam odpowiadać na to pytanie?

    > To po co w ogóle wspomniałeś o gwarancjach z TFI?
    > Przecież to nierynkowy mechanizm. :>

    Ponieważ napisałeś, że po bankructwie TFI ludzie zostają z niczym.

    > Coś mi się widzi, że zgadzasz się na wszystkie nierynkowe mechanizmy,
    > które przynoszą Ci korzyść, ale już nie na te, które korzyści Tobie
    > bezpośrednio nie dają. A tak se ne da.

    To całkiem rozsądne zachowanie. Ty też je prezentujesz. Rolą państwa
    jest właśnie ograniczenie takich zapędów chęci życia jednych na koszt
    drugich, czyli dbanie o wolny rynek i konkurencję.

    --
    Liwiusz