  • Data: 2010-12-03 18:08:27
    Temat: Re: Jak na podstawie terminu porodu pracodawca..... błagam
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-12-03, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Są w TFI. Natomiast nie ma w ZUS.

    I dlatego emeryt ma taką wiarygodność kredytową?
    Widać insytucje finansowe sądzą inaczej.

    > Natomiast nie wydaje mi się, aby taka ochrona była warunkiem koniecznym
    > w dobrowolnych inwestycjach. Jak sam mówiłeś - dywersyfikacja.

    To po co w TFI taka ochrona?

    > Z niczym nie wyskakuję.

    To po co w ogóle wspomniałeś o gwarancjach z TFI?
    Przecież to nierynkowy mechanizm. :>

    Coś mi się widzi, że zgadzasz się na wszystkie nierynkowe mechanizmy,
    które przynoszą Ci korzyść, ale już nie na te, które korzyści Tobie
    bezpośrednio nie dają. A tak se ne da.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl