  • Data: 2010-12-03 17:12:24
    Temat: Re: Jak na podstawie terminu porodu pracodawca..... błagam
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-12-03, Krzysztof <k...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Nie jest. Innymi słowy bardziej się opłaca ubezpieczyć całą rodzinę, niż
    > siebie samego, bo kwota wychodzi identyczna.

    Skupię się na tym, bo mnie zaciekawiłeś.

    Skoro teraz dotujemy ten system z podatków (czyli jest niewydajny),
    to jakim cudem nagle płacąc "tyle samo" miałbym dostawać więcej?

    Przypominam, że składki ZUS są składkami celowymi, więc to nie jest
    tak, że pieniądze na emerytury zostaną przeznaczone nagle na drogi.
    A może chodzi o pałace ZUSowskie? Mogę powiedzieć, że TU mają często
    niezgorsze, a jeszcze pakują kupę siana w akwizycję. :>

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl