    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak na podstawie terminu porodu pracodawca..... błagam
    Date: Fri, 03 Dec 2010 12:12:30 +0100

    W dniu 03.12.2010 11:18, Maddy pisze:

    > Sądząc po tym jaką mamy dzietność to albo kobiety nie chcę mieć
    > trzeciego dziecka (a wiele nie chce drugiego) i swoją wolę efektywnie
    > egzekwują albo mamy w Polsce epidemię bezpłodności, niespotykaną na
    > skalę światową.

    Jeżeli dla dobra społeczeństwa potrzebna jest większa rozrodczość, to
    niech to dotuje całe społeczeństwo, a nie personalnie ja, bo akurat ja
    miałem pecha zatrudnić taką naciągaczkę i teraz zbankrutuję, bo tak
    uznał rząd.

    > W 2007 było 1,98 ale już w 2008 roku 2,02, nie chce mi się szukać nowszych.

    2,02 to średniawo wychodzi 3 dziecka na rodzinę.

    > I to jest najwyższy przyrost naturalny w Europie.

    Czyli jak widać, Polska nie jest w ogonie.

    > Ale oni zachęcili kobiety do rodzenia tymi obrzydliwymi,
    > socjalistycznymi metodami - zasiłki, ochrona pracy (i ucisk pracodawców,
    > oczywiście!), ulgi podatkowe, darmowe żłobki, opłacane przez państwo
    > nianie i inne komusze wymysły.

    Zauważ, że ja jestem chrześcijaninem, więc prezentuję prospołeczne
    poglądy. Więc jak mi wcześniej nawrzucałaś, to średnio ci wyszło. To co
    piszesz, jest OK, jeśli są to ulgi właśnie, żłobki właśnie i inne
    prospołeczne działania. A nie ucisk pracodawców. Jeżeli społeczeństwo
    chce rozrodczości, to niech społeczeństwo kolektywnie na nią łoży, a nie
    zwala to personalnie na pracodawców.

    > A z jednym to jakaś sztuka? Inaczej dochodzi do zapłodnienia?

    Oczywiście, że inaczej. Przecież nie omawiamy biologicznych aspektów
    (choć i tu są różnice), ale aspekty finansowe. Jeżeli trzech facetów
    pracuje na trójkę dzieci, to jest to inna sytuacja, gdy pracuje na nie
    jeden facet.

    > Dumni to oni mogą być ze swojej reprezentacji w piłce nożnej.
    > A jaki model rodziny przeważa w społeczeństwie, to jest fakt który
    > trzeba zaakceptować i z nim żyć a nie szczekać na burzę.

    Jasne, zaakceptujmy każdą dewiację i zezwierzęcenie....

    --
    Przemysław Adam Śmiejek