  • Data: 2010-12-03 11:30:52
    Temat: Re: Jak na podstawie terminu porodu pracodawca..... błagam
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał

    > Próg dochodowy jest jest tak niski, że samotna matka zarabiająca 80%
    > średniej krajowej się nie łapie.
    > Przeciętnie zarabiające małżeństwo nie ma szans na żadne zasiłki.
    > A to jest poziom, przy którym ledwo ledwo stać rodzinę na kredyt na
    > mieszkanie. I to jak się zaciśnie pasa.

    Miałem na myśli zasiłek macierzyński.
    Jakiego rodzaju wobec tego są zasiłki we Francji? I czy otrzymują go także
    kobiety pracujące?

    > Kościół bierze, a nie daje. Coś Ci się poplumkało.

    Nie poplumkało mnie.
    Zrzucanie odpowiedzialności finansowej na pracodawców jest tak samo
    nonsensowne, jak zrzucanie jej na jakąkolwiek inną instytucję pozabudżetową
    (czyli np. na kościół).

    > 5 do 10 razy mniejsze.

    Relatywnie do zarobków we Francji?

    > Kicha jest, bo żłobków NIE MA.
    > Nawet dla tych, co mogą zapłacić.

    Dla tych, co mogą zapłacić są nianie.

    > U nas to będzie zero sponsorów, bo niepłacący na swoje własne dziecko
    > ojciec jest święta krową.

    No i masz kolejną odpowiedź.

    K.