  • Data: 2010-12-03 12:53:43
    Temat: Re: Jak na podstawie terminu porodu pracodawca..... błagam
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4cf8e695$0$27044$65785112@news.neostrada.pl...

    > To zależy od jakiej liczby dzieci zaczyna się dla Ciebie "większa
    > ilość". Ale z obserwacji wiem że trójka i czwórka dzieci bez problemu da
    > się pogodzić z pracą na etacie

    Wiele się da, tylko jakim kosztem (pracy lub dzieci/domu)?

    > o ile pracodawca jest normalny.

    Co masz na myśli pisząc "normalny"?
    Bo jeśli to taki, który przyklaskuje ochoczo na pracę na cały etat, który
    to etat wynosi w rzeczywistości 5 godzin (bo wywiadówka, bo dentysta, bo
    przedszkole się pali, bo dziecko rano miało sraczkę itp.) oraz nawet nie
    mruknie na fafnaste zwolnienie chorobowe, to obawiam się, że takich
    normalnych za wiele nie ma.

    K.