eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak liczyć termin reklamacji? › Re: Jak liczyć termin reklamacji?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak liczyć termin reklamacji?
    Date: Mon, 12 Apr 2010 20:34:05 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 34
    Message-ID: <hpvp2v$ut3$1@news.onet.pl>
    References: <1an9j9879inkg$.1n22kzvwpsuos$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 62.121.118.98
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1271097247 31651 62.121.118.98 (12 Apr 2010 18:34:07 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 12 Apr 2010 18:34:07 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.1.5)
    Gecko/20091204 Thunderbird/3.0
    In-Reply-To: <1an9j9879inkg$.1n22kzvwpsuos$.dlg@40tude.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:635623
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2010-04-12 13:50, scream wrote:
    > Wysłałem reklamację do operatora telekomunikacyjnego, operator
    > odpowiedział, jednakże nie satysfakcjonowała mnie udzielona odpowiedź. W
    > odpowiedzi napisano, żeby dalszą korespondencję prowadzić za pomocą
    > formularza kontaktowego na stronie operatora bo przyspieszy to kontakt i
    > rozpatrzenie reklamacji. Tak też zrobiłem: odpowiedziałem używając ich
    > formularza. To było 26 marca. Z automatu dostałem odpowiedź, że pismo
    > zostało przyjęte i postarają się odpowiedzieć na nie w ciagu 14 dni (czyli
    > do 13 kwietnia).
    >
    > Dziś mamy 12 kwietnia i dziś otrzymałem od operatora list, w którym pisze
    > on, że otrzymano moją reklamację... 7 kwietnia, przekazano sprawę do
    > rozpatrzenia i od tego terminu liczą sobie 30 dni na odpowiedź.
    >
    > Proszę o informację co mogę zrobić w tej sprawie, bo to oznacza
    > przedłużenie ustawowego terminu o prawie połowę. Równie dobrze mogliby mi
    > przecież przysłać taki list za miesiąc i napisać, że dopiero co dostali
    > moją reklamację... wysłaną drogą elektroniczną, co sami zalecili...
    >
    > To jest jakaś bzdura.
    >


    Jeżeli masz tego maila z potwierdzeniem, to zrób wydruk całości, łącznie
    z nagłówkiem i złóż skargę do UKE.

    W ogóle jestem zwolennikiem wysyłania reklamacji wyłącznie listem
    poleconym, w celu uniknięcia takich kwiatków, lub składanie ich w dwóch
    egzepmlarzach, z potwierdzeniem odbioru.

    A tak z ciekawostek: pismo złożone w TP na Twardej w Warszawie, w
    ichniejszym biurze podawczym na parterze, szło na 18 piętro 12 dni. I
    oczywiście, od tego terminu chciano uzależniać udzielanie odpowiedzi.
    Taka śmiesznostka związana ze współpracą międzyoperatorską.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1