  • Data: 2008-11-03 13:27:12
    Temat: Re: Jak kupic program z roku 2000?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 03 listopad 2008 13:49
    (autor Marcin Debowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <2...@z...router>):

    > To byłoby promowaniem starej wersji produktu.

    No i? Wszyscy byliby szczęśliwi... Ci, co chcą bajerów wersji nowej i ci co
    chcą prostoty wersji starej.

    > Tego raczej niewielu chce bo
    > promować nalezy nowy, choćby do kitu - wizerunek handlowy firmy.

    No ale to ze stratą dla wszystkich...

    > To takze
    > przyznanie się do porazki inwestycyjnej. > To w końcu też tworzenie
    > (umacnianie) grupy użytkowników potencjalnie niezainteresowanych
    > upgradami.

    No dobra, w przypadku Wisty.... Ale w normalnych przypadkach większość
    będzie miała nową wersję, a kilku zainteresowanych starą.

    Poza tym, jak ktoś nie chce nowej to i tak nie uaktualni. A jak nie ma
    żadnej, to czy zakup 5.x z używaniem 3.x coś zmienia? Dla mnie nic...

    > To mniej klarowna a co najmniej nie do końca elegancka sytuacja
    > z "supportem".

    Ależ ja wsparcia nie każę świadczyć....

    --
    Tristan